19.01.2017

 

Kilka słów na dobry wieczór żeby zaspokoić waszą ciekawość co się z mną działo przez ten czas.

Działo się mnóstwo, mimo że to tylko kilka miesięcy, był to intensywny czas który poświęciłam dla siebie,swojego zdrowia i rozwoju. Nadal brnę przez Język Francuski,który ciągle sprawia mi ogromną przyjemność i który czeka aż się przyda w codziennym użytkowaniu. Miłość rośnie i kiełkuje choć trzeba dodać teraz odrobinę cierpliwości i odżywki to mam wszystko czego mi trzeba

Dla mnie każde powroty bywają ciężkie, niezależnie czy wracam z podróży od M czy powracam do regularnych ćwiczeń,czy wracam do dawno nie używanych technik masażu każdy powrót jest ciężki ale motywujący do pracy, i kolejnych wielkich małych podróży w przypadku M.

Postanowiłam tutaj co nie co posprzątać, odkurzyć i wrócić do pisania.Mam już w głowie malutki plan co do tego co tutaj chcę publikować. Będzie zdrowo,pysznie,kolorowo i będzie dużo ciepła i miłości tego co mam ze sobą pod dostatkiem. Choć zachowam odrobinę prywatności bo jednak jestem na to uczulona.

Nowy rok dla mnie zaczął się długo przed kalendarzowym, choć są twarde upadki trwam i dążę mocno do swoich celów. To będzie najlepszy czas w moim życiu.

Już na dniach pojawi się post dotyczący mojej podróży do Hiszpanii

6 thoughts on “19.01.2017

    1. Dziękuje za takie ciepłe przyjęcie :* pozytywnej energii dam dużo chociaż u mnie też minimalnie gorzej ale staram się nie tracić czasu na rozmyślanie o tym. Pewnie kiedyś o tym napiszę jak dojdę do perfekcji.
      Wpis o Hiszpanii dziś albo w weekend :*

      Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

